DELL Pro Micro QCM1250 i5 14500T/16GB/512GB SSD/keyboard+mouse/W11P/3Y ProSpt/černá
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
ProcesorIntel® Core™ i5-14500T vPro®
14 jader (6 výkonnostních + 8 úsporných)
Až 4,8 GHz
35W TDP (úsporný model vhodný pro malé skříně)
Paměť
16 GB DDR5 (1×16 GB), až 4800 MT/s, non-ECC
Úložiště
512 GB SSD
Bez dalšího pevného disku
Síť a bezdrátové připojení
Intel® Wi-Fi 6E AX211 (2×2, 802.11ax)
Bluetooth®
Interní anténa
Grafika
Integrovaná grafika (Intel UHD Graphics 770)
Porty
Přední strana:
1× USB 3.2 Gen 2 Type-C (10 Gbps)
1× USB 3.2 Gen 1 (5 Gbps)
1× kombinovaný audio jack (sluchátka/mikrofon)
Zadní strana:
1× USB 3.2 Gen 1 (5 Gbps) s funkcí SmartPower On
1× USB 3.2 Gen 1 (5 Gbps)
2× USB 2.0 (480 Mbps)
1× DisplayPort 1.4a (HBR2) – pro i3/i5/i7 procesory
1× HDMI 2.1 (TMDS)
1× RJ45 (Gigabit Ethernet)
1× napájecí konektor
1× volitelný modulární port (možnosti):
HDMI 2.1 TMDS
DisplayPort 1.4a (HBR3)
VGA
USB-C s DisplayPort Alt Mode
2× USB-A 3.2 Gen 2
PS/2 a sériový port
5G optický modul
Napájení
90W napájecí adaptér
Napájecí kabel: Evropský, 1,8 m
Příslušenství
Klávesnice Dell KB216 (CZ/SK QWERTZ)
Myš Dell MS116
Zabezpečení
TPM modul
Bez podpory Intel vPro® Remote Management
Operační systém a software
Windows 11 Pro
Bez antiviru
Microsoft 365 – zkušební verze na 30 dní
Barva a záruka
Barva: Černá
Záruka: 3 roky Dell ProSupport
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)