Dell Professional P2...
5 179 Kč

Dell Professional P2419H 24" WLED/6ms/1000:1/Full HD/HDMI/DP/VGA/USB/IPS panel/cerny

Novinka

sws_493720183337
Dostupnost
Skladem | Víc než 50 kusů
Prodejna Brno:
Druhý pracovní den od objednání
Expedice po ČR:
Druhý pracovní den od objednání
Dostupnost je aktualizovaná každých 30 minut!
Naše cena
5 179 Kč
Cena bez DPH
4279.92 Kč
Příplatkové záruky:
Bližší informace o příplatkových zárukách naleznete ZDE
+ 0 Kč
+ 599.00 Kč
+ 999.00 Kč
+
-
Minimální množství pro přidání do košíku je 1
Kalkulačka splátek
Dnes zaplatíte 518 Kč a později 10 x 518 Kč.
Popis produktu:
Dell P2419H Professional
Monitor Dell P2419H Professional s 23,8" displejem nabízí Full HD rozlišení 1920 x 1080 bodů s poměrem stran 16:9, jasem 250 cd/m2, dobou odezvy 5 ms a typickým kontrastem 1 000:1. Příjemné jsou také pozorovací úhly 178° horizontálně i vertikálně. Připojení je velice snadné díky VGA, DisplayPort a HDMI konektorům. Potěší též funkce Pivot, díky níž lze monitor otočit o 90 stupňů.


ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE

Typ panelu: IPS

Úhlopříčka: 23,8"

Poměr stran: 16:9

Rozlišení: 1920 x 1080

Kontrastní poměr: 1000:1

Doba odezvy: 5 ms

Rozhraní: 1 x HDMI, 1 x VGA, 1 x DisplayPort, 2 x USB 2.0, 2 x USB 3.0

Barva: černá - stříbrná

Součástí balení je USB 3.0 a DisplayPort kabel.


Stránky výrobce:
http://www.dell.com/cz/domacnosti/p/dell-p2419h-monitor/pd
Specifikace:
Kód produktu:
210-APWU
EAN:
5397184092392
Výrobce:
Partnerství:
Záruka:
36 měsíců
Dotaz na produkt

Máte dotaz na produkt?
Vyplňte formulář níže a v nejbližší době se Vám ozve náš technik.

Všechny údaje jsou povinné.
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)