Dell UltraSharp UP2720QA 27"/ 3840x2160/1300:1/8ms/2xHDMI/DP/TB/DOCK/USB 3.2/IPS panel/cer
Popis produktu:
Technické parametreTyp zariadenia
LED-backlit LCD monitor / TFT active matrix
Panel Type
IPS
Rozlíšenie
3840 x2160 @ 60Hz
Jas
250 cd/m2
Odozva monitoru
6 ms gray to gray in Fast mode8 ms gray to gray in Normal mode
Screen Coating
Anti-glare treatment of the front polarizer (3H) hard coating
Pomer strán
16:9
Uhlopriečka
27"
Pixel Pitch
0.1554 mm x 0.1554 mm
Kontrast
1300 to 1 (typical)
Podpora farieb
-
Position Adjustments
Náklon: -5° to 21° , VESA, PIVOT
Podsvietenie
White LED edgelight system
Rozmery a váha
So stojanom
Šírka: 611,9 mm - Hĺbka: 212 mm - Výška: 433,4-563,4 mm - Váha: 9,71 kg
Bez stojanu
Váha: 5,55 kg
Konektivita
1.
1. AC Power
2. Security Lock Slot
3. HDMI Ports
4. DisplayPort In
5. Audio Line-Out
6. Thunderbolt™ 3 Upstream (USB-C)
7. Thunderbolt™ 3 Downstream (USB-C)
8. USB Downstream
9. USB Downstream with Power Charging
10. USB Downstream
11. Stand Lock
Ostatné
Cables Included
1. Power Cable
2. HDMI Cable
3. DisplayPort Cable
4. Thunderbolt™ 3 (USB-C) Active Cable
5. USB Type-C to Type A Cable
Features
-
Warranty
3-Years Advanced Exchange Service and Premium Panel Guarantee
Slovenská republika:
DELL Technická podpora: +421 2 5750 83 03
DELL ProSupport hotline: +421 2 5750 69 81
DELL Customer Care : +421 2 5750 81 70
Česká republika:
DELL Technická podpora: +420 225 772 711
DELL ProSupport Česká Republika: +420 225 772 969
Link na výrobcu: https://www.dell.com/en-hr/work/shop/monitors/27-monitor/spd/up2720qa-monitor#tabs_section
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)