96 177 Kč
DELL UltraSHARP UP3218K LCD 32"/6 ms/1300:1/2xDP/USB/7680x4320/ panel/cerny
Uvádíme dle aktuálních informací CZ distribuce
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
Zvyšte produktivitu díky produktům DellDisplej
* Velikost viditelné úhlopříčky: 80.01 cm (31,5")
* Typ a povrch panelu: IPS, S nízkým leskem s tvrdostí 2H
* Optimální rozlišení: 7680 x 4320 při 60 Hz
* Kontrastní poměr: 1 300 : 1 (obvyklý)
* Jas: 400 cd/m2 (obvykle)
* Doba odezvy: 6 ms (normální režim)
* Maximální pozorovací úhel: 178° svisle / 178° vodorovně
* Podpora barev: 1,07 miliardy barev, 100% Adobe RGB, 100% sRGB, 100% Rec709, 98% DCI-P3
* Rozteč pixelů: 0.0303 mm x 0.0909 mm
* Pixely na palec (PPI): 280
* Podsvícení monitoru: LED
Konektivita
* 2 x DP (ver 1.4)
* 1 x USB 3.0 port - Upstream
* 4 x USB 3.0 ports - Bottom (including 1 x USB 3.0 BC1.2 charging port)
* Audio line-out
Rozměry
* Rozměry (se stojanem) (v × š × h): 498.4 mm ~ 618.0 mm x 720.5 mm x 222.0 mm
* Hmotnost: 6,9 kg
Obsah balení
* Monitor se stojanem
* 1x napájecí kabel
* 2x kabel DP
* 1x kabel USB 3.0 upstream
* Průvodce rychlým nastavením
* Bezpečnostní informace a předpisy a informace o vlivu na životní prostředí
Záruka
* Typ: 3-letá výměnná služba Advanced Exchange Service a omezená záruka na hardware
Stránky výrobce
* Odkaz: https://www.dell.com/en-us/work/shop/dell-ultrasharp-32-8k-monitor-up3218k/apd/210-alez/monitors-monitor-accessories
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)