Dell Vostro 3420 14" FHD i7/8GB/512S/W11P/Č
Popis produktu:
Technické parametreChassis
-
Processor
i7-1165G7 TGL I7-1165G7 DISTCHW TPM
Memory
8GB, 1x8GB, DDR4, 3200MHz
Hard Drive
512 GB, M.2, PCIe NVMe, SSD
Add Hard Drive
-
Display
14", FHD 1920x1080, 60Hz, Non-Touch, AG, Wide Viewing Angle, LED-Backlit, Narrow Border
Graphics
NVIDIA GeForce MX350, 2 GB GDDR5
PalmRest
Carbon Black Palmrest with Finger Printer, with type C Reader
Riser
-
AIO Solution
-
Camera & Mic
-
Optical Drive
Optical Drive Not Included
Wireless
802.11ac 1x1 WiFi and Bluetooth
WWAN
-
NIC
-
Raid Level
-
Controller
-
DRAC
-
Keyboard
Czech/Slovak MUI Backlit Keyboard
Mouse
-
Battery
4 Cell, 54 Wh, integrated
Power Supply
65 Watt AC Adapter
Cable
Power Cord - European
Operating System
Windows 11 Pro, English, Czech, Hungarian, Polish, Slovak
OS Media
-
Antivirus
McAfee Small Business Security 30-day trial
DDPE
-
Microsoft Software
No Microsoft Office License Included 30 day Trial Offer Only
vPro
Windows System Driver
Colour
Black
Service
3Y Basic Onsite
Konektivita
1.
1. SD card reader2. USB 2.03. RJ-454. Headset jack*5. Wedge shaped lock slot
6. Power jack7. HDMI 1.4*8. USB 3.2 Gen 19. USB 3.2 Gen 1
Rozmery a hmotnosť
Rozmery
323.67mm - 220.26mm - 23.02mm
Váha
1.48 kg
Slovenská republika:
DELL Technická podpora: +421 2 5750 83 03
DELL ProSupport hotline: +421 2 5750 69 81
Česká republika:
DELL Technická podpora: +420 225 772 711
DELL ProSupport Česká Republika: +420 225 772 969
Link na výrobcu: https://www.dell.com/en-us/work/shop/dell-laptops-and-notebooks/vostro-3420-laptop/spd/vostro-14-3420-laptop
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)



































