Dell Vostro 3549 15" HD/i5-5200U/4GB/500GB/DVD/VGA/RJ45/WIFI/BT/MCR/3yOS/W7+W8Pro
Popis produktu:
DELL Vostro 3549 - Robustní funkce pro práci i každodenní používáníNavržen pro přenášení: Hmotnost notebooku Vostro 15 začíná na pouhých 2,38 kg. Tento notebook je vybaven nejnovějšími funkcemi, přesto je však dostatečně lehký pro snadné přenášení mezi kanceláří a domovem.
HW konfigurace
* Procesor Intel Core i5-5200U (3M Cache, 2.20 GHz)
* paměť 4GB (1x4096) 1600MHz DDR3
* Operační systém předinstalovaný Windows® 7 Professional CZ (64-bit), v balení na DVD Windows 8 License (64 bit)
* pevný disk 500GB Serial ATA (5.400RPM)
* optická mechanika 8X Dual Layer DVD+/-RW
* 15.6" širokoúhlý displej LED s vysokým rozlišením (1 366 × 768) Anti-glare - matný
* grafická karta Intel® HD Graphics
* webkamera Integrated HD camera (720p)
* WiFi Dell Wireless 1705 802.11b/g/n with Bluetooth v4.0
* Gigabit Ethernet network
* 4 článková baterie 40W/HR + 65W AC Adapter
* barva tmavě stříbrná
Výbava
* česká/slovenská klávesnice včetně numerické části
* multi-touchpad ovládaný gesty
* Zkušební verze sady Microsoft® Office 2013
* 30denní zkušební verze softwaru McAfee Security Center
Konektivita
* Síťový konektor (RJ45)
* USB 3.0 x 1 , USB 2.0 x 2
* Výstup pro sluchátka/reproduktory/náhlavní soupravu
* Čtečka paměťových karet
* VGA
* Bezpečnostní zámek Kensington
Rozměry a hmotnost:
* 381.40 x 267.50 x 25.60 mm (Š x H x V)
* 2.38 kg
Záruka
* 3roky Basic Next Business Day On-Site Service - servis u zákazníka do druhého pracovního dne
Stránky výrobce
http://www.dell.com/cz/domacnosti/p/vostro-15-3549-laptop/pd?~ck=anav
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)




















