Dell Vostro 3560 15" FHD i7/8/750/7670/W7P bronz.
Doprava ZDARMA + sladká odměna
Popis produktu:
Ohromující výkonDůležité zabezpečení.Tento pokročilý 15palcový firemní notebook nabízí důležité bezpečnostní funkce a procesory Intel® Core™ třetí generace. Zajištěná ochrana a bleskové spouštění a načítání aplikací.
HW konfigurace
* Intel Core i7-3612QM (2.10GHz)
* paměť 8GB (2x4096) 1600MHz DDR3 Dual Channel
* operační systém české Windows 7 Professional (64bit) s Recovery DVD - MUI
* pevný disk 750GB Serial ATA (7.200 Rpm)
* optická mechanika 8X Dual Layer DVD+/-RW
* 15.6" širokoúhlý displej LED - Full High Definition (1080p) s antireflexní úpravou - matný
* grafická karta AMD Radeon HD 7670M 1GB
* webkamera Integrated HD camera (720p)
* WiFi Dell Wireless 1704 802.11b/g/n, Bluetooth v4.0+LE
* Gigabit Ethernet network
* 6 článková baterie 48W/HR + 90W AC Adapter
* barva bronzová
Výbava
* česká podsvícená klávesnice odolná proti polití
* čtečka otisku prstů
* multi-touchpad ovládaný gesty
* 34mm Express Card slot
* Microsoft Office Trial Standard
Konektivita
* Síťový konektor (RJ45)
* USB 3.0 x 2 , USB 3.0 s technologií Power Share x 1 (celkem 4)
* Výstup pro sluchátka/reproduktory/náhlavní soupravu
* Čtečka paměťových karet 8 v 1
* Konektor HDMI
* 15kolíkový videokonektor VGA
Rozměry a hmotnost:
* 375 x 259 x 28.8 (vpředu)/32.5 (vzadu) mm (Š x H x V)
* 2.57 kg s 6 článkovou baterií
Záruka
* 3roky ProSupport and Next Business Day On-Site
Service - servis u zákazníka do druhého pracovního
dne
Stránky výrobce
http://www.dell.com/cz/bsd/p/vostro-3560/pd
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)