DELL X-Rite i1Display Pro/ kalibrační sonda/ pro U2413/ U2713H/ U3014/ UP3214Q/ UP2414Q -
Popis produktu:
Kolorimetr i1Display Pro je tou správnou volbu pro všechny fotografy, grafiky, designery a další uživatele, kteří potřebují co nejvyšší barevnou věrnost na svých monitorech, přenosných počítačích či projektorech. Sonda i1Display Pro přináší perfektní vyváženost mezi rychlostí měření, volbami kalibrace a ovládacími prvky.i1Display Pro obsahuje pokročilý optický systém navržený tak, aby bylo vnímání barev co nejvíce podobné lidskému zraku. I1Display Pro podporuje všechny současné zobrazovací standardy, včetně LED podsvícení nebo širokogamutových displejů. Díky použité technologii nabízí prostor pro další upgrade v případě uvedení nových zobrazovacích technologií.
Součástí i1Display Pro je integrovaný senzor/difuzor pro měření okolního osvětlení, který při kalibraci pracuje i se specifickými světelnými podmínkami pracovního místa.
Sondu i1Display Pro lze kromě kalibrace monitorů a notebooků použít také pro kalibraci projektorů – stačí krytku difuzoru použít jako stojánek nebo využít integrovaný závit pro umístění na stojan nebo stativ.
Mezi vylepšené funkce patří:
• Technologicky pokročilé a ergonomicky multifunkční měřicí zařízení
• Nová generace softwaru i1Profiler pro kalibraci a profilování všech moderních notebooků, stolních monitorů a projektorů
• Podpora standardů kódování barevného signálu pro analogové televizní vysílání: NTSC, PAL SECAM a ITU-R Rec.BT.709
• Neomezeně nastavitelná hodnota bílého bodu, jasu, kontrastu, hodnot gamma a dalších parametrů
• Vícemonitorová profilace
• Inteligentní profilování - přizpůsobivá technologie, která měří a analyzuje barevné možnosti každého jednotlivého displeje pro zvýšení přesnosti profilu
• Optimalizace profilu pomocí výběru sad měřených políček, vybraných barev z daných obrazů a nebo PANTONE přímých barev vybraných z přiloženého SW PANTONE Color Manager
• Ambient Light Smart Control – pro měření, korekce a průběžné sledování okolního osvětlení
• Flare Correct ™ - pro měření a kompenzaci oslnění povrchového displeje
• Automatic Display Control (ADC) seřizuje hardware displeje tak, aby pracoval rychleji a eliminoval manuální úpravy
• Měření na základě certifikačních standardů a referenčních hodnot (SWOP, Gracol, Fogra, atd.)
• Vizuální ověření vytvořeného profilu pomocí vytvořených a předdefinovaných obrazů
Obsah balení - kolorimetr i1Display Pro;
- software i1Profiler;
- software PANTONE Color Manager;
Systémové požadavky
PC/Windows:
- Windows XP (32 bit), Vista (32/64 bit), 7 (32/64 bit) nebo 8 (32/64 bit);
- všechny operační systémy vyžadují aktualizace a nainstalované nejnovější servis packy;
- procesor Intel Core 2 Duo nebo AMD Athlon XP nebo lepší;
Macintosh/MacOS:
- MacOS X 10.6.x, 10.7.x a 10.8x (s nejnovějšími nainstalovanými aktualizacemi);
- procesor Intel Core Duo;
Společné:
- 512MB RAM (doporučujeme 2GB);
- do 500MB volného místa na disku (záleží na nainstalovaných komponentech);
- napájený USB port;
- monitor s rozlišením 1024x768 pixelů nebo vyšším;
- DVD mechanika nebo širokopásmové připojení k internetu pro instalaci softwaru, stahování a automatické aktualizace;
- použití dvou (nebo více monitorů) vyžaduje dvě (nebo více) grafické karty nebo dvouhlavou (nebo vícehlavou) grafickou kartu s možností správy dvou (nebo více) LUT;
- uživatel musí mít administrátorský přístup.
X-Rite i1Display Pro potrebuje Dell Xrite Monitor Application dostupnou na stahnuti napriklad zde:
http://www.dell.com/support/home/us/en/19/product-support/product/dell-up2516d-monitor/drivers
- Zakaznik si musi vybrat pro prislusny monitor a tam najde daný SW
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)