HP 285 G2 MT A6-5400B/4GB/1TB/ATI/DVD/1NBD/W10
Popis produktu:
Model: HP 285 G2Operační systém: Windows 10 Home 64-bit
Procesor: AMD A6-5400B (3,6 GHz, 1 MB mezipaměti, 2 jádra)
Čipová sada: AMD FCH A78
Paměť: 4 GB DDR3L 1600 MHz SDRAM (1x 4 GB), max: 16 GB
Pevný disk: 1 TB SATA (7 200 ot./min)
Optická mechanika: DVD SATA
Grafická karta: AMD Radeon HD 7540D
Rozšiřující sloty:
1x PCIe x1
1x PCIe x16
Síť: LAN 10/100/1000
Konektory (celkem):
2x USB 3.0
4x USB 2.0
1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
1x zvukový vstup (line in)
1x zvukový výstup (line out)
1x RJ-45 (LAN)
1x sériový port
2x PS/2
1x DisplayPort
1x VGA
Přední konektory: 2x USB 2.0, 1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
Čtečka paměťových karet: Ne
Provedení (case): Microtower
Počet pozic 3,5": 2x (1x 3,5"(obsazená), 1x 3,5" (volná))
Počet pozic 5,25": 0
Rozměry: 170x359x355 mm (ŠxVxH)
Hmotnost: 6,1 kg
Napájení: 180 W zdroj
Klávesice: USB klávesnice
Myš: USB myš
Záruka:1 rok
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)