HP Elite SFF 805 G9/Ryzen 3 Pro 8300G/16 GB/512 GB/Win 11 Pro/3y
Popis produktu:
Operační systém: Windows 11 ProProcesor: AMD Ryzen 5 8500G (max. zvýšený takt 5,0 GHz, 16 MB mezipaměti L3, 6 jader, 12 vláken)
Paměť: 16GB paměť DDR5-5600 MT/s (1× 16 GB) Přenosová rychlost až 5 600 MT/s.
Počet slotů (celkem/volných): 4 sloty DIMM / 3
Pevný disk: Disková jednotka SSD 512 GB PCIe® NVMe™ M.2
Optická jednotka: Ne
Čtečka paměťových karet: Ne
Grafická karta: Integrovaná grafická karta AMD Radeon™ 740M
Audio: Kodek Realtek ALC3252, univerzální zvukový konektor s podporou náhlavní soupravy CTIA a OMTP
Bezdrátová síť: -
Klávesnice: Kabelová klávesnice HP 125
Myš: Kabelová myš HP 125
Napájení: 260W interní napájecí adaptér, až 92% účinnost, aktivní korekce PFC
Zadní porty:
2× USB Type-A s přenosovou rychlostí 5 Gbit/s
4× USB 2.0 Type-A
1× port HDMI 2.1
1× port DisplayPort™ 1.4a
1× RJ-45
1× zvukový vstup/výstup
Přední porty:
1× USB Type-C® s přenosovou rychlostí 10 Gbit/s
4× USB Type-A s přenosovou rychlostí 10 Gb/s
1x kombinovaný zvukový konektor
Rozměry: 338 x 308 x 100 mm
Hmotnost: 5,4 kg
Záruka: 3 roky
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)