HP EliteDesk 800 G1 TWR i7-4790/4GB/500GB/DVD/3NBD/W7+W8P
Popis produktu:
Konfigurace počítače HP EliteDesk 800 G1 v provedení microtowerOperační systém:
- Systém Windows 7 Professional 64 (přiložená média Windows 10 Pro)
Procesor:
- Intel® Core™ i7-4790 (3,4 GHz, 8 MB mezipaměti, 4 jádra)
Grafika:
- Intel HD Graphics 4600
Operační paměť:
- 4 GB 1600 MHz DDR3 SDRAM
- 4 sloty DIMM
- Možnost rozšíření na 32 GB
Pevný disk:
- Disk SATA 500 GB 7 200 ot./min
Síťové rozhraní
- Síťové připojení Intel® I217LM Gigabit
Mechanika:
- Tenká zapisovací jednotka SATA SuperMulti DVD
Rozšiřující sloty:
- 2 sloty PCIe x1 s plnou výškou
- 1 slot PCIe x16 s plnou výškou
- 1 slot PCIe x16 s plnou výškou (x4)
Konektivita:
- 2 porty USB 3.0
- 6 portů USB 2.0
- 1 sériový port
- 2 porty PS/2
- 1 port VGA
- 2 konektory DisplayPort
- 1 zvukový vstup
- 1 zvukový výstup
- 1 port RJ-45
- 1 výstup pro sluchátka
- 1 výstup pro mikrofon
Klávesnice a myš:
- Klávesnice USB HP
- Myš HP USB
Provedení:
- Microtower
Požadavky na napájení:
- Aktivní zdroj PFC 320 W s 92% účinností
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)