HP NTB ProBook 455 G10 R5 7530U 15.6 FHD UWVA 250HD, 8GB, 512GB, FpS, ax, BT, Backlit keyb
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
SpecifikaceInstalovaný operační systémWindows 11 PRO EDUProcesorAMD Ryzen™ 5 7530U (základná frekvencia 2,0 GHz, max. 4.5 GHz, 16 MB L3 cache, 6 cores, 1a threaPaměť8 GB DDR4-3200 MHz RAM (1 x 8 GB)Pevný disk512 GB disk PCIe NVMe TLC M.2 SSDOptická jednotkaBez optickej mechanikyGrafická kartaAMD Radeon™ GraphicsTyp monitoru39.6 cm (15.6") diagonal, FHD (1920 x 1080), IPS, narrow bezel, anti-glare, 250 nits, 45% NTSCWeb kamera720p kamera HP Wide Vision HDPorty a konektory1x USB-C Gen 23x USB 3.2 Gen 1
1x HDMI
1x Sieťový konektor RJ-45
1x Kombinovaný konektor pre slúchadlá a mikrofónTyp napájení65 W USB Type-C™ adaptérTyp baterieHP Long Life 3-cell, 51 Wh Li-ionHmotnost produktu1,74 kgRozměry produktu (š x h x v)35,94 x 23,39 x 1,99 cm
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)




































