HP OMEN/17-db1001nc/AI7-350/17,3"/FHD/24GB/1TB/RTX 5050/W11H/Black/2R
Popis produktu:
Procesor, operační systém a paměťInstalovaný operační systém: Windows 11 Home
Procesor: AMD Ryzen™ AI 7 350 (max. zvýšený takt až 5,0 GHz, 16 MB mezipaměti L3, 8 jader, 16 vláken)
Čipová sada: AMD SoC
Paměť: 24 GB DDR5-5600 MT/s (2× 12 GB)
Paměťové sloty: Neuvedeno
Pevné disky a mechaniky
Pevný disk: 1 TB SSD PCIe NVMe™ M.2
Grafické / Audio funkce
Grafická karta: NVIDIA GeForce RTX™ 5050 Laptop GPU (8 GB GDDR7)
Úhlopříčka displeje: 43,9 cm (17,3")
Rozlišení: FHD
Typ monitoru: IPS, 100% sRGB
Obnovovací frekvence displeje: Neuvedeno
Doba odezvy: Neuvedeno
Zvuk: DTS:X Ultra
Web kamera: Přední kamera
Konektivita
Síťové rozhraní: Wi-Fi 6 (802.11ax), Ethernet 10/100/1000 Mbit/s, Bluetooth
Porty a konektory: Neuvedeno
Další informace
Klávesnice: Plná velikost, numerická, 1zónová RGB
Typ napájení: Napájecí adaptér 230 W
Typ baterie: Neuvedeno
Hmotnost produktu: 2,95 kg
Rozměry produktu (š x h x v): 397,5 mm × 277,9 mm × 27,5–30 mm
Barva: Shadow black
Co je obsaženo v krabici
Neuvedeno
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)
































































