HP ProDesk 400 G3 SFF i5-6500/8G/256SSD/DVD/1NBD/7+10P
Popis produktu:
Model: HP ProDesk 400 G3 SFFOperační systém: Windows 7 Professional 64-bit (přiložená média Windows 10 Pro)
Procesor: Intel® Core™ i5-6500 (3,2 GHz, až 3,6 GHz, 6 MB mezipaměti, 4 jádra)
Čipová sada: Intel® H110
Paměť: 8 GB DDR4 2133 MHz (1x 8 GB), max: 32 GB
Pevný disk: 256 GB SSD
Optická mechanika: DVD SATA
Grafická karta: Intel® HD 530
Rozšiřující sloty:
1x PCIe 3.0 x16 s nízkým profilem
1x PCIe 2.0 x1 s nízkým profilem
Síť: LAN 10/100/1000
Konektory (celkem):
4x USB 3.0
4x USB 2.0
1x výstup pro sluchátka
1x vstup pro mikrofon
1x zvukový vstup (line in)
1x zvukový výstup (line out)
1x RJ-45 (LAN)
1x sériový port
2x PS/2
1x DisplayPort
1x VGA
Přední konektory: 2x USB 3.0, 1x výstup pro sluchátka, 1x vstup pro mikrofon
Čtečka paměťových karet: Ne
Provedení (case): Small Form Factor
Počet pozic 3,5": 1x 3,5" (obsazená)
Rozměry: 95x270x299 mm (ŠxVXH)
Hmotnost: 4,5 kg
Napájení: 180 W zdroj s účinností až 85%
Klávesice: USB klávesnice
Myš: USB myš
Záruka:1 rok
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)