HP Spectre Pro x360 G2 i7-6600U/8GB/256GB SSD/HD Graphics/13,3 QHD Touch/backlit kbd,vPro/
Popis produktu:
Model: HP Spectre Pro x360 G2Operační systém: Windows 10 Pro 64-bit
Procesor: Intel® Core™ i7-6600U Processor (4M Cache, up to 3.40 GHz)
Paměť: 8 GB LPDDR3 1600 MHz SDRAM (integrovaná na desce)
Pevný disk: 256 GB M.2 SSD SATA TLC
Optická mechanika: Bez optické mechaniky
Displej:13,3" 2 560 x 1 440 QHD dotykový UWVA displej s WLED podsvícením
Zvláštní výbava: TPM 2.0
Grafická karta: Intel® HD 520
Polohovací zařízení: TouchPad
Podsvícená klávesnice: Ano
Numerická klávesnice: Ne
Web kamera: HD 1080p
Čtečka otisku prstu: Ne
Bezdrátová komunikace: WiFi karta Intel® 8260 802.11a/b/g/n/ac (2x2), Bluetooth 4.0
USB: 3x USB 3.0
Další konektory:
*1x mini DisplayPort 2.0
*1x HDMI
*1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
*1x vstup napájení
Čtečka paměťových karet: SD (SD, SDHC, SDXC)
Baterie: 3článková lithium-iontová baterie s dlouhou životností (56 Wh)
Napájení: 45 W
Barva: Stříbrná
Rozměry: 325x15x218 mm (ŠxVxH)
Hmotnost: 1,5 kg
Záruka:1 rok
Obsah balení:
*notebook
*napájecí adaptér
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)