KATUN Ricoh Aficio-M...
1 232 Kč

KATUN Ricoh Aficio-MP C2000 Magenta (38749) (doprodej)

Dostupnost
Skladem | 1 Ks volných k expedici
Prodejna Brno:
Druhý pracovní den od objednání
Expedice po ČR:
Druhý pracovní den od objednání
Dostupnost je aktualizovaná každých 30 minut!
Naše cena
1 232 Kč
Cena bez DPH
1017.96 Kč
+
-
Minimální množství pro přidání do košíku je

Popis produktu:

Doprodej KKATUN Ricoh Aficio-MP C2000 38749
Aficio-MP C2000/MP C2500/ MP C2500 E1/MP C2500 SPF/
MP 3000/MP C3000 E1/MP C3000 SPF
15.000 stran
PN:38749

Specifikace:

Kód produktu:
38749
Výrobce:
Záruka:
2 roky - 24 měsíců
Dotaz na produkt

Máte dotaz na produkt?
Vyplňte formulář níže a v nejbližší době se Vám ozve náš technik.

Všechny údaje jsou povinné.
biscuit
Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)

Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".

cog Nastavení cookies

Upravte si cookies dle vlastních preferencí.

angle_up Technické cookies - nezbytné pro správné fungování webu

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

angle_up Analytické cookies - Google Analytics měření návštěvnosti stránek a uživatele

Tyto cookies nám umožňují měřit výkonnost našich webových stránek a našich online kampaní. S jejich pomocí zjišťujeme počet návštěv, zdroj návštěv a další parametry. Shromážděné údaje zjišťujeme v agregované podobě, která nám neumožňuje údaje dohledat ke konkrétnímu uživateli. Pokud tyto cookies deaktivujete, nebudeme moci analyzovat výkonnost našich webových stránek a optimalizovat je pro co nejsnažší užívání.

angle_up Personalizované a reklamní cookies - pro zkušenost šitou na míru

Tyto cookies nám umožňují lépe cílit a vyhodnocovat marketingové kampaně.