Kyocera Second Trans...
3 450 Kč

Kyocera Second Transfer roller (302LK94050) poškozený obal

Dostupnost
Skladem | 1 Ks volných k expedici
Prodejna Brno:
Druhý pracovní den od objednání
Expedice po ČR:
Druhý pracovní den od objednání
Dostupnost je aktualizovaná každých 30 minut!
Naše cena
3 450 Kč
Cena bez DPH
2851.14 Kč
Katalogová cena
3631 Kč
Ušetříte
181 Kč (5%)
+
-
Minimální množství pro přidání do košíku je

Popis produktu:

Kyocera Second Transfer roller
TASKalfa 3050ci, 3051ci, 3550ci, 3551ci.
FS-C8600DN
PN.: 302LK94050

Specifikace:

Kód produktu:
302LK94050
Výrobce:
Záruka:
2 roky - 24 měsíců
Dotaz na produkt

Máte dotaz na produkt?
Vyplňte formulář níže a v nejbližší době se Vám ozve náš technik.

Všechny údaje jsou povinné.
biscuit
Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)

Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".

cog Nastavení cookies

Upravte si cookies dle vlastních preferencí.

angle_up Technické cookies - nezbytné pro správné fungování webu

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

angle_up Analytické cookies - Google Analytics měření návštěvnosti stránek a uživatele

Tyto cookies nám umožňují měřit výkonnost našich webových stránek a našich online kampaní. S jejich pomocí zjišťujeme počet návštěv, zdroj návštěv a další parametry. Shromážděné údaje zjišťujeme v agregované podobě, která nám neumožňuje údaje dohledat ke konkrétnímu uživateli. Pokud tyto cookies deaktivujete, nebudeme moci analyzovat výkonnost našich webových stránek a optimalizovat je pro co nejsnažší užívání.

angle_up Personalizované a reklamní cookies - pro zkušenost šitou na míru

Tyto cookies nám umožňují lépe cílit a vyhodnocovat marketingové kampaně.