LG 49" LED TV 49UH603V 4KUHD/DVB - T2CS2

atc_980200798_980200798x_s
Příplatkové záruky:
Bližší informace o příplatkových zárukách naleznete ZDE
+ 0 Kč
+ 399 Kč
Další služby
Tento produkt již není aktivní
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
99%
Zákazníků doporučuje
0.33%
Nízká reklamovatelnost

Popis produktu:

4K Televize LG 49UH603V LED UHD SMART TV, 49"(123cm), Ultra HD, DVB-T2/C/S2, HDMI, USB, PMI 1200 (100Hz), WebOS 3.0, WiFi, DLNA, Miracast, HEVC (H.265 kodek) /4K Upscaler, Magic Mobile Connection, Nahrávání TV vysílání

Specifikace:

Kód produktu:
49UH603V
EAN:
8806087907148
Výrobce:
Dotaz na produkt

Máte dotaz na produkt?
Vyplňte formulář níže a v nejbližší době se Vám ozve náš technik.

Všechny údaje jsou povinné.
biscuit
Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)

Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".

cog Nastavení cookies

Upravte si cookies dle vlastních preferencí.

angle_up Technické cookies - nezbytné pro správné fungování webu

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

angle_up Analytické cookies - Google Analytics měření návštěvnosti stránek a uživatele

Tyto cookies nám umožňují měřit výkonnost našich webových stránek a našich online kampaní. S jejich pomocí zjišťujeme počet návštěv, zdroj návštěv a další parametry. Shromážděné údaje zjišťujeme v agregované podobě, která nám neumožňuje údaje dohledat ke konkrétnímu uživateli. Pokud tyto cookies deaktivujete, nebudeme moci analyzovat výkonnost našich webových stránek a optimalizovat je pro co nejsnažší užívání.

angle_up Personalizované a reklamní cookies - pro zkušenost šitou na míru

Tyto cookies nám umožňují lépe cílit a vyhodnocovat marketingové kampaně.