Xerox alter. páska ...
101 Kč

Xerox alter. páska pro OKI 9002303, black

Novinka

edcz_1606092_0a_3
Dostupnost
Skladem | 3 Ks volných k expedici
Prodejna Brno:
Druhý pracovní den od objednání
Expedice po ČR:
Druhý pracovní den od objednání
Dostupnost je aktualizovaná každých 30 minut!
Naše cena
101 Kč
Cena bez DPH
83.13 Kč
Katalogová cena
106 Kč
Ušetříte
5 Kč (5%)
+
-
Minimální množství pro přidání do košíku je

Popis produktu:

páska
OKI
ML 100, 180, 182, 192, 280, 320, 321, 3320, 3321
Barva: black

Specifikace:

Kód produktu:
801L01183
EAN:
8595617332443
Výrobce:
Záruka:
3 roky - 36 měsíců
Dotaz na produkt

Máte dotaz na produkt?
Vyplňte formulář níže a v nejbližší době se Vám ozve náš technik.

Všechny údaje jsou povinné.
biscuit
Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)

Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".

cog Nastavení cookies

Upravte si cookies dle vlastních preferencí.

angle_up Technické cookies - nezbytné pro správné fungování webu

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

angle_up Analytické cookies - Google Analytics měření návštěvnosti stránek a uživatele

Tyto cookies nám umožňují měřit výkonnost našich webových stránek a našich online kampaní. S jejich pomocí zjišťujeme počet návštěv, zdroj návštěv a další parametry. Shromážděné údaje zjišťujeme v agregované podobě, která nám neumožňuje údaje dohledat ke konkrétnímu uživateli. Pokud tyto cookies deaktivujete, nebudeme moci analyzovat výkonnost našich webových stránek a optimalizovat je pro co nejsnažší užívání.

angle_up Personalizované a reklamní cookies - pro zkušenost šitou na míru

Tyto cookies nám umožňují lépe cílit a vyhodnocovat marketingové kampaně.