15 945 Kč
Bazar - HP NTB 250 G8 i5-1135G7 15.6 FHD 250, 8GB, 512GB, WiFi ac, BT, Win11 - rozbaleno
Popis produktu:
rozbaleno, nepoužitoPřipojte se pomocí notebooku HP 250 s výkonnou technologií a optimalizovaným šasi, který můžete snadno vzít kamkoli s sebou. Plňte pracovní úkoly s procesorem Intel Core™ 10. nebo 11. generace a důležitými nástroji pro spolupráci.
KRÁSNÝ A LEHKÝ DESIGN
Notebook HP 250 nabízí možnost práce na cestách díky tenkému a lehkému designu. Krásný displej s tenkým rámečkem a velkým poměrem obrazovky k tělu poskytuje dostatek místa na práci i streamování obsahu.
STVOŘENO PRO PRÁCI I ZÁBAVU
Realizujte projekty bez obav díky nejnovějším technologiím, včetně procesoru Intel Core™ až 11. generace , volitelné paměti GDDR5 nebo paměti Intel Optane™ a disku SSD.
KVALITNÍ PŘIPOJENÍ
Tento notebook s možností připojení ke všem periferiím byl navržen pro pokrytí firemních potřeb díky datovému portu USB Type-C a portům RJ-45 a HDMI.
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)