Blok spirálový, li...
58 Kč

Blok spirálový, linkovaný, A5, 50listů,spirálový

CZ Distribuce

lama_HBC5119242F0
Dostupnost
Skladem | Víc než 50 kusů
Prodejna Brno:
Druhý pracovní den od objednání
Expedice po ČR:
Druhý pracovní den od objednání
Dostupnost je aktualizovaná každých 30 minut!
Naše cena
58 Kč
Cena bez DPH
48 Kč
+
-
Minimální množství pro přidání do košíku je 1

Popis produktu:

Blok spirálový, linkovaný

• 50 listů
• boční spirála
• bezdřevý papír
• děrování pro zakládání do pořadačů

Specifikace:

Kód produktu:
HBC5119242F0
EAN:
8594007135442
Výrobce:
Záruka:
2 roky - 24 měsíců
Dotaz na produkt

Máte dotaz na produkt?
Vyplňte formulář níže a v nejbližší době se Vám ozve náš technik.

Všechny údaje jsou povinné.
biscuit
Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)

Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".

cog Nastavení cookies

Upravte si cookies dle vlastních preferencí.

angle_up Technické cookies - nezbytné pro správné fungování webu

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

angle_up Analytické cookies - Google Analytics měření návštěvnosti stránek a uživatele

Tyto cookies nám umožňují měřit výkonnost našich webových stránek a našich online kampaní. S jejich pomocí zjišťujeme počet návštěv, zdroj návštěv a další parametry. Shromážděné údaje zjišťujeme v agregované podobě, která nám neumožňuje údaje dohledat ke konkrétnímu uživateli. Pokud tyto cookies deaktivujete, nebudeme moci analyzovat výkonnost našich webových stránek a optimalizovat je pro co nejsnažší užívání.

angle_up Personalizované a reklamní cookies - pro zkušenost šitou na míru

Tyto cookies nám umožňují lépe cílit a vyhodnocovat marketingové kampaně.