DELL Alienware 18 Area-51 AA18250/Core Ultra 9 275HX/64GB/2TB SSD/RTX 5080 16 GB/18.0" WVA
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
Displej: 18,0" QHD+ (2560×1600), 300Hz, 3ms, 100% DCI-P3, 500 nitů, ComfortView+, NVIDIA G-SYNC, Advanced OptimusWebkamera: FHD (1080p)
Procesor: Intel® Core Ultra 9 275HX (24 jader, 36MB cache, 2,7–5,4 GHz)
Paměť RAM: 64 GB DDR5 (2×32 GB) na frekvenci 6400 MT/s
Úložiště: 2 TB NVMe M.2 PCIe Gen5 SSD
Grafická karta: NVIDIA® GeForce RTX™ 5080 s 16 GB GDDR7
Operační systém: Windows 11
Baterie: 6článková, 96 Wh (integrovaná)
Bezdrátové připojení: Intel® Killer Wi-Fi 7 BE1750 (2×2, 320Hz), Bluetooth 5.4
Klávesnice: US rozložení s podsvícením AlienFX RGB pro každou klávesu
Záruka: 24 měsíců Alienware Care s opravou následující pracovní den (NBD)
Barva: Liquid Teal
Rozměry a hmotnost
Výška (přední hrana): 24,72 mm
Výška (maximální): 30,50 mm
Šířka: 410 mm
Hloubka: 320 mm
Hmotnost:
Minimální: 4,12 kg
Maximální: 4,34 kg
Síťové připojení
RJ45 Ethernet port: 1× (rychlost až 5 Gbps)
USB porty
2× USB 3.2 Gen 1 (5 Gbps)
1× USB 3.2 Gen 1 s PowerShare (umožňuje nabíjet zařízení i při vypnutém notebooku)
2× Thunderbolt 5 (80 Gbps)
– Pouze u konfigurací s RTX 5070 Ti a vyšší
– Podpora: DisplayPort Alt Mode, USB4, Power Delivery
Audio a video
1× Univerzální audio jack (sluchátka/mikrofon)
1× HDMI 2.1 (vhodné pro 4K/8K výstup)
Další porty
1× Čtečka SD karet
1× Napájecí konektor (7,4 mm barrel)
Zámek zabezpečení: Není podporován
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)


























