HP Convertible Laptop Stand
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
podstavec pro konvertibilní notebook HP
Zvyšte výkon s konvertibilním stojanem na notebook/tablet, který podporuje více zařízení i velikostí a lze jej nastavit do tří různých režimů. Pracujte, hrajte si a tvořte pohodlně vestoje nebo vsedě díky odolnému stojanu, který vám zajistí úspěch kdekoli během dne.
* nastavte stojan do různých úhlů: 20° — 65° nebo jej zvedněte až na 25 cm
* odolná konstrukce unese vysokou hmotnost až 23 kg
* obsahuje 65 % recyklovaného obsahu
* pojme většinu až 16” notebooků
* odolný vůči vodě
Doporučené maximální rozměry notebooku: 370x260x23,9mm
Rozměry: 283x18x240mm
Barva: černá, tmavěšedá, hnědá
Hmotnost: 1005g
Obsah balení:
* podstavec
* dokumentace
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)























































