HP EliteOne 800 G2 AiO 23" i5-6500/4GB/500GB/DVD/3NBD/7+10P+STAND
Popis produktu:
Model: HP EliteOne 800 G2Barva: Černá
Operační systém: Windows 7 Professional 64-bit (dostupný na základě nároku na downgrade ze systému Windows 10 Pro 64)
Procesor: Intel® Core™ i5-6500 (3,2 GHz, až 3,6 GHz, 6 MB mezipaměti, 4 jádra)
Display: 23" 1 920 x 1 080 Full HD IPS displej
Grafika: Intel® HD 530
Paměť: 4 GB DDR4 2133 MHz (1x 4 GB), max: 32 GB
Pevný disk: 500 GB (7 200 ot./min)
Optická mechanika: DVD SATA
Rozšiřující sloty:
*1x M.2 PCIe x4-2230
*1x M.2 PCIe x4-2280
Síť:
*LAN 10/100/1000
*WiFi karta Broadcom 802.11n s Bluetooth® 4.0
Konektory (celkem):
*1x USB-C
*6x USB 3.0
*1x výstup pro sluchátka
*1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
*1x zvukový výstup (line out)
*1x RJ-45 (LAN)
*1x DisplayPort
Čtečka paměťových karet: Secure Digital
Rozměry: 567x392x58 mm (ŠxVxH)
Hmotnost: 7,3 kg
Napájení: 160 W zdroj s účinností až 90%
Klávesice: USB klávesnice
Myš: USB myš
Záruka:3 roky
Obsah balení:
*výškově nastavitelný podstavec
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
![](https://www.pekro.cz/site/filemanager/partners/hp_synergy_partner.jpg)
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)