HP Laptop 17-ca2020nc/Athlon 3050U/8/1TB/Win10
Popis produktu:
Model: HP 17-ca2020ncOperační systém: Windows 10 Home 64-bit
Procesor: AMD Athlon Silver 3050U (2,30 GHz až 3,20 GHz, 4 MB mezipaměti MB L3 cache, 2 jádra)
Paměť: 8 GB DDR4 2400 MHz SDRAM (1 × 8 GB)
Pevný disk: 1 TB 2,5" HDD SATA III (5400 ot./min.)
Optická mechanika: Bez optické mechaniky
Displej: 17,3" (1 600 × 900) Matný displej, WLED podsvícení, HD+ rozlišení, SVA, AntiGlare
Grafická karta: AMD Radeon Vega 2 (integrovaná bez vlastní paměti)
Polohovací zařízení: TouchPad
Podsvícená klávesnice: Ne
Numerická klávesnice: Ano
Web kamera: HP TrueVision HD 720p
Čtečka otisků prstů: Ne
LAN: LAN 10/100/1000
Bezdrátová komunikace:
*WiFi karta 802.11a/b/g/n/ac (2x2)
*Bluetooth 5.0
USB:
*2× USB 3.1
*1× USB 2.0
Další konektory:
*1× kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
*1× HDMI 1.4b (1920 × 1080 @60Hz)
*1× RJ-45 (LAN)
čtečka paměťových karet: SD (SD, SDHC, SDXC)
Baterie: 3 článková lithium-iontová baterie (41 Wh)
Napájení: adaptér 45 W
Barva: Černá (Jet black)
Rozměry: 414x24x272 mm (ŠxVxH)
Hmotnost: 2,5 kg
Záruka: 2 roky
Obsah balení
*Notebook
*Napájecí adaptér
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)