HP NTB HP ZBook Fury 17G8 i7-11800H, 17,3FHD, 16GB, 512GB+1TB , NVIDIA T1200/4GB, Win11Pro
Popis produktu:
HP IDS i7-11800H nWWAN Fury 17.3 G8BNBPCElectronic Energy Star labeling (EStar)
OST Win 11 Pro 64
OS Localization
16GB (1x16GB) DDR4 3200
NVIDIA T1200 4GB GFX
17.3 FHD AG LED UWVA 300fHDCALSensorflat
Integrated HD 720p DM Webcam
512GB PCIe NVMe TLC SSD
1TB PCIe NVMe TLC 2nd SSD
TP+PS BL SR KBDPM
Intel AX201 Wi-Fi6 +BT5.2 nvP WLAN 2Ant
8 Cell 94 WHr Long Life
150 Watt Smart PFC Slim AC Adapter
C5 1.0m tag PRM Power Cord
3/3/0 Warranty
Standard Packaging
Country Localization
No Near Field Communication (No NFC)
No WWAN
MISC No Fingerprint Sensor
No vPro AMT supported
Electronic TCO Certified labeling
InTile Disabled
EU RED Pictogram Label
Core i7 sz3 G11 Label
HP Packaging Tag SN+MAC1+MAC2+UUID SVC
HP Packaging Tag SN+MAC1+MAC2+UUID SVC
HP Operations Service
HP 3y NBD Onsite NB HW Supp
HP Deliv SVC Door/Dock NB
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)