HP ProDesk 400 G2 DM i5-6500T/4GB/500GB/DVD/1NBD/W10P
Popis produktu:
Model: HP ProDesk 400 G2Operační systém: Windows 10 Pro 64-bit
Procesor: Intel® Core™ i5-6500T (2,5 GHz, max. 3,1 GHz, vyrovnávací paměť 6 MB, 4 jádra)
Čipová sada: Intel® H110
Paměť: 4 GB DDR4 2133 MHz (1x 4 GB), max: 32 GB
Pevný disk: 500 GB (7 200 ot./min)
Optická mechanika: Externí DVD mechanika
Grafická karta: Intel® HD 530
Rozšiřující sloty: 2x rozhraní M.2 (1x pro WAN a 1x pro HDD)
Síť: LAN 10/100/1000
Konektory (celkem):
4x USB 3.0
2x USB 2.0
1x výstup pro sluchátka
1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
1x RJ-45 (LAN)
1x sériový port
1x DisplayPort
1x VGA
Přední konektory: 2x USB 3.0, 1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu, 1x výstup pro sluchátka
Čtečka paměťových karet: Ne
Provedení (case): Mini PC
Rozměry: 175x177x34 mm (ŠxVxH)
Hmotnost: 1,30 Kg
Napájení: Externí 65 W zdroj s účinností až 89%
Klávesice: USB klávesnice
Myš: USB myš
Záruka: 1 rok
Obsah balení: vertikální stojánek
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)