HP X1200 Wired Red Mouse - optická kabel USB
Popis produktu:
Duální funkčnost umožňuje snadné ovládání levou nebo pravou rukou.Pomocí USB připojení stačí jednoduše zapojit a začít používat - není zapotřebí žádná instalace softwaru nebo nastavení.
K plynulému a přesnému používání technologie optického polohování s citlivostí 1 200 cpi nepotřebujete podložku pod myš.
Trojice tlačítek a pryžové posunovací kolečko umožňují plynulé procházení dokumentů a webových stránek.
Jednoduchost ve stylovém provedení. Jednoduše stačí zapojit a můžete plynule prohlížet dokumenty, vytvářet umělecké prvky, surfovat na webu a dělat spoustu dalších věcí - ať jste pravák, anebo levák.
Hlavní specifikace
Technologie propojení:kabel USB
Rozměry: 5.724 cm x 9.49 cm x 3.405 cm
Váha balení:64 g
LokalizaceAngličtina / Evropa
Technologie pohybu:Optický
Počet tlačítek:3
Rozlišení pohybu:1200 dpi
Požadovaný operační systém: Apple MacOS X, Microsoft Windows 7/8/XP/Vista
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)