HP Z2 G4 T i7-8700/16GB/512SSD/NV QP2000/DVD/W10P
Popis produktu:
Model: HP Z2 G4 TOperační systém: Win 10 Pro
Procesor: Intel® Core ™ i7 8700 s technologií Intel® UHD Graphics 630 (základní frekvence 3,2 GHz, až 4,6 GHz s technologií Intel® Turbo Boost, 12 MB cache, 6 jader)
Čipová sada: Intel® C246
Pevný disk: 512 GB HP Z Turbo Drive PCIe® SSD
Optická mechanika: Slim DVD HP
Grafická karta: NVIDIA® Quadro® P2000 (5 GB GDDR5 dedicated)
Rozšiřující sloty (celkem/ volné):
2x M.2 PCIe 3 x4
1x PCIe Gen 3 x16
2x PCIe 3 x1
2x PCIe 3 x 4
Paměť: 16 GB non-ECC DDR4-2666 SDRAM (2 x 8 GB)
Počet pozic (celkem / Volné): 4/2
Síť: Integrovaná síťová karta Intel® I219LM 10/100/1000
Konektory
Přední konektory:
1x kombinovaný konektor pro sluchátka / mikrofon
2x USB 3.0 port (1 nabíjení),
Zadní konektory:
1x Audio vstup
1x Audio out
1x DVI-I (Single Link)
1x RJ-45
2x Port DisplayPort ™ 1.2
2x porty USB 2.0
4x porty USB 3.0
Provedení (case): Tower
Rozměry: 356 x 169 x 435 mm
Hmotnost: 7 Kg
Napájení: 500 W zdroj s účinností až 92%
Klávesice: Ano/USB
Myš: Ano/USB
Záruka: 36 měsíců
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)