Časté dotazy prodej / eshop


Termín dodání
"Máte toto zboží skladem?"
Nejčastější dotaz! Přitom odpověď vidí každý návštěvník našeho e-shopu. U každého produktu naleznete informaci o jeho dostupnosti. Tato informace je stále aktualizována a my Vám po telefonu nic jiného nezjistíme.
Pokud je uvedeno Dostupnost "Prodejna Brno: xx ks" produkt je momentálně v daný okamžik na skladě v daném počtu. Po objednání bude zboží expedováno k Vám (pokud zvolíte zaslání dobírkou), nebo si jej můžete vyzvednout ihned osobně.
Každopádně však doporučuji udělat si předem objednávku. Vyčkejte na výzvu k vyzvednutí která dorazí emailem cca během 1 hodiny. Je možné, že ve stejný okamžik přijde na prodejnu jiný zákazník a vy potom budete zklamáni zbytečnou cestou!
Pokud je uvedeno Dostupnost "Prodejna Brno: 0 ks" na prodejně v tento okamžik není. V tom případě je důležitý údaj ve velkoskladu. Přesun z velkoskladu na prodejnu trvá jeden pracovní den.
Pokud je uvedeno Dostupnost "Velkosklad: Ano - druhý pracovní den od objednání" zboží je aktuálně dostupné v externím skladě. Do tohoto skladu nemá zákazník přístup. Zboží bude připraveno k odběru následující praconí den po objednání.
Pokud je uvedeno Dostupnost "Velkosklad: Ne - 3-5 dnů od objednání" produkt není aktuálně velkoskladě dodání bude trvat uvedenou dobu +/-2dny.
"Kdy zboží dorazí ke mně?"
Záleží na dostupnosti položky a na zvoleném způsobu dopravy.
Pokud je zboží skladem na prodejně, bude expedováno v pracovní den v 17:00 hodin, plus Vámi zvolený způsob dodání ( "zaslat kurýrem na dobírku 24 hodin")
Pokud zboží skladem není, ale je alespoň ve velkoskladu, bude zboží expedováno následují pracovní den, plus Vámi zvolený způsob dodání ( "zaslat kurýrem DPD na dobírku 24 hodin")
"Kdy bude zboží na prodejně k vyzvednutí?"
Zdaleka ne všechno zboží uvedené v našem e-shopu je skladem v kamenné prodejně v Brně. Ale pokud tomu tak není bude ve většině případů dodáno z velkoskladu druhý pracovní den od dokončení objednávky přes web.
Pokud je zboží skladem, Můžete se pro něj zastavit prakticky cca hodinu po objednání.
O tom že je zboží připraveno bude informováni emailem!
Doprava
"Jaké jsou druhy odběru zboží?" "Kolik stojí zaslání zboží?"
Nabízíme tři druhy odběru zboží (dopravu)
1/ "Osobní vyzvednutí na prodejně v Brně a platba v hotovosti"
cena dopravy je tudíž 0Kč. Hradíte pouze objednané zboží.
2/ "zaslat kurýrem na dobírku 24 hodin"
cena dopravy + dobírky 149,- Kč s DPH. Při objednávce nad 3.000,-Kč je doprava zdarma.
Tato částka za dopravu se automaticky přičítá k ceně zboží. A je zobrazena i na Vaší objednávce a zaslaném daňovém dokladu.
"Můžu si vyzvednout zboží ve vaší kamenné prodejně v Brně?"
ANO! K vyzvednutí budete vyzváni emailem!
"Kterou přepravní společností zboží dorazí?" "Můžete mi zaslat zboží Českou poštou?"
Zboží je dosláno přepravní společností PPL www.ppl.cz. Balíky Českou poštou nezasíláme!
"Kdy přijede kurýr se zbožím?" "Můžete mi zavolat hodinku dopředu, než pojede k nám?"
Bohužel není v našich silách zajistit Vám doručení na přesný čas. Je zcela na rozhodnutí každého řidiče jak si ráno trasu rozplánuje, jestli zrovna k Vám přijede jako první v 8:00 hodin, nebo přes den, či jako poslední rozvoz kolem 17:00 hodin.
PPL je přepravní společnost, která nemá s naší firmou nic společného. Jen zajišťuje pro Vás dopravu. Nevíme tedy, kdy přesně přijede k Vám, neznáme ani telefon na řidiče, který jede k Vám.
Jen jsme schopni Vám říci číslo balíku, kterým Vám zboží odešlo. Toto číslo Vám na vyžádání zašleme emailem, po té na stránce www.dpd.cz zadáte toto číslo a uvidíte, kde je balík, číslo vozu a další info.
Řidič většinou volá ráno
"Co když nebývám pravidelně doma?"
Chápu, že kvůli zásilce nebudete celý den sedět doma. Přesto je tu jednoduché řešení. Při objednání máte možnost zvolit "Fakturační adresu" (ta bude uvedena na dokladu jako kupující) druhá "Dodací adresa" je určena pravě pro místo kam má kurýr zboží zavést a komu jej má předat, tomu kdo zboží zaplatí.
Věřím, že ve svém okolí nemáte jen řidiče kamionu a piloty dopravních letadel. Najde se jistě i někdo, kdo tráví pracovní den na jednom místě.
Pár příkladů z praxe našich zákazníků.
Někdo z rodiny či přátel který pracuje v kanceláři. Sousedka na mateřské. Babička v důchodu. Hodná paní trafikantka naproti. Oblíbená často navštěvované restaurace.
Platba
"Můžu zboží uhradit na prodejně platební kartou?"
Tento způsob platby za zboží objednaného v našem e-shopu jemožný mouze při zaslání zboží dobírkou. Přepravní společnost PPL, kterou používáme pro zasílání balíků přijímá pro uhradu dobírky i platební karty.
Při osobní převzetí na prodejně v Brně není možné platit za zboží kartou! Nemáme terminál pro příjem platebních karet!
"Je možná platba bankou?"
Ano platbu bankou můžete uskutečni na základě zaslané zálohové faktury. Zboží bude vydáno po zaplacení.
"Je možná platba fakturou se spaltností?"
Platba na fakturu v naší firmě je možná. Platba převodem je nastavena na splatnost 10 dnů. Tento způsob úhrady má náš stálý odběratel, který má sepsánu zákaznickou dohodu.
Nenašli jste odpověď?
Pokud jste opravdu nenašli odpověď na Vaši otázku volejte 777173680 . Rád Vám vaše dotazy zodpovím.