TP-Link Tapo H110 Smart Iot & IR Hub
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
Tapo H110
Funkce
All-in-One infračervené ovládání
* Ovládejte všechny infračervené spotřebiče bez nutnosti více ovladačů
Vynikající kompatibilita
* Podpora 18 typů zařízení a více než 8 000 značek včetně starších modelů, databáze aktualizována každé 3 měsíce
Ovládání hlasem bez použití rukou
* Ovládejte pomocí Siri, Alexa nebo Google Assistant bez potřeby telefonu či ovladače
Ovládání kdykoliv a odkudkoliv přes aplikaci
* Zapínejte či vypínejte spotřebiče na dálku, například klimatizaci, pokud jste ji zapomněli vypnout
Vytváření vlastních plánů
* Naplánujte si automatické ovládání spotřebičů dle denního režimu
Ovládání podle polohy
* GPS detekce vaší blízkosti pro automatické přizpůsobení domácnosti
Centrum připojení certifikované Matter
* Spojuje IR spotřebiče a Tapo senzory do ekosystému Matter
Pokročilá automatizace s Tapo Smart Actions
* Pracuje hladce se senzory a kamerami Tapo pro lepší chytrý domov
Snadné párování spotřebičů
* Stačí stisknout tlačítko na ovladači a dokončit testy v aplikaci
Ovládání i bez internetu
* Hub zůstává ovladatelný přes aplikaci, pokud jsou telefon i hub ve stejné lokální síti
Specifikace
SÍŤ
Frekvence:
* IEEE 802.11 b/g/n, 2,4 GHz Wi-Fi
* 868 MHz
* Bluetooth (pouze pro nastavení)
HARDWARE
LED indikátor: systémová LED
Napájení: 5 V?2 A (prodává se samostatně)
Rozměry (Š × H × V): 79 × 79 × 32 mm
Specifikace:
Naše společnost je Certifikovaným partnerem TP-Link!
Účastníme se pravidelných školení a prezentací dodavatele. Máme i osobní zkušenosti s řadouch chytrých produktů TAPO a hlavně s vetšinou síťových produktů s řady DECO a OMADA, které nejen že prodáváme, instalujeme a spravujeme u našich zákazníků, ale i sami aktivně používáme v našem provozu!
Pomužeme Vám případně i s návrhem sítě a její realizací!

Případné reklamace řeší prodejce. Zboží zakoupené u nás zašlete k nám případně na adresu svého prodejce s kopií dokladu a krákým popisem závady.
Kotaktování technické podpory:
https://www.tp-link.com/cz/support/contact-technical-support/