Provádíme profesionální pozáruční opravy a servis kopírek, tiskáren a faxů všech typů a značek. Například všechny modely tiskáren Brother, Canon, Hewlett Packard, Lanier, Toshiba, Nashutec, Sharp, Minolta, ale i jiné. Naši technici mají bohaté zkušenosti v IT oboru, zárověň jsou i pravidelně proškolováni u distributorů renomovaných značek. Díky těmto informacím a skladu náhradních dílů jsme připraveni na rychlý a odborný zásah za rozumnou cenu.
Standardní údržbové (profylaktické) prohlídky, preventivní prohlídky po určitém počtu kopií nebo výtisků (dle typu zařízení). Tímto systémem prohlídek se výrazně prodlužuje životnost stroje a současně je dlouhodobě zachována vysoká kvalita kopie nebo tisku.
Opravy, kompletní generální opravy a repase nových i straších psacích strojů. Servis všech značek a typů skartovacích strojů.
Časté dotazy
Místo opravy
Servis provádíme standardně v našem servisním centru "prodejna Brno", zde se není potřeba se objednávat. Na vyžádání je možné
servis strojů provádět i v místě u zákazníka. Servisní technik dorazí většinou druhý pracovní den.
Doba opravy
Obvyklá doba od přijetí zakázky k
provedení prvotní diagnostiky je do 24 hodin. Doba opravy zařízení se obvykle pohybuje do 2 pracovních dnů (opravy na které máme potřebné díly skladem) pokud je potřeba díl objednat protáhne se doba opravy cca 1-3 dny. Většinu běžných dílů pro opravy máme skladem. Nabízíme také přednostní expresní servis.
Cena opravy
Cena je ve většině případech stanovena individuálně podle obtížnosti a délky zásahu! Technik vždy přihlédne ke stavu stroje, aby byla oprava rentabilní.
Dlouhodobě průměrná cena opravy je cca 1000 Kč. Bližší info viz "
ceník služeb". S přesnou cenou opravy budete předem seznámeni!
Záruka
Na provedenou práci poskytujeme
záruku minimálně 3 měsíce.
Zapůjčení náhradního stroje
Pro všechny servisní smlouvy platí zapůjčení náhradního stroje v případě, že nebudeme schopni odstranit závadu na Vašem stroji do 24 hodin.
Rozvoz spotřebního materiálu
Vše zařídíme za Vás! V rámci servisního zásahu Vám naši technici dovezou veškerý spotřební materiál (tonery, inkousty, pásky, fólie...), kvalitní xerografický papír případně i jiné zboží, takže se můžete v klidu věnovat své práci a tisk nechte na nás.
Zařízení
Naše služby poskytujeme mimo jiné na tato kancelářská zařízení
Tiskárny, Kopírovací stroje, faxy, skartovací stroje, psací stroje... Všech typů a značek. Provádíme i opravy výpočetní techniky na notebooky, počítače, drobné opravy tabletů, monitory a další
Výrobci
Naši technici mají zkušenosti a školení na celou řadu značek jako CANON, BROTHER, OKI, HP, EPSON, RICOH z počítačů pak ACER, ASUS, DELL, LENOVO a také značky jako Agfa, Centronics, Citizen, Develop, Lanier, Lexmark, Mannesmann Tally, Minolta, Nashuatec, Panasonic, Philips, Sharp, Siemens, Star, Toshiba, Xerox… Nicméně obtatit se na nás můžete i s produkty jiných výrobců.
Články z blogu
Buď v obraze a sleduj nejnovější články na našem blogu.
15.10.2025
TP-Link Deco a Omada: moderní řešení vs levný router – výhody pro domácnosti i firmy
Proč nestačí “router za 500 Kč” — a jak TP-Link Deco a Omada dodávají přidanou hodnotu vaší síti.
V dnešní době, kdy v domácnosti i malé firmě roste počet připojených zařízení, vzdálená práce, cloudová správa a vyšší nároky na stabilitu, přestává stačit levný bezdrátový router kolem 500 Kč. Tyto modely sice umožní internet pro několik zařízení, ale často se potýkají s omezeními kapacity, pokrytí, správy a bezpečnosti.
Naopak produkty od TP-Linku, zejména řada Deco (mesh pro domácnosti) a Omada (business / SMB), přinášejí výrazná vylepšení — jak technologická, tak funkční. Jako certifikovaný partner PeKro vám nabízíme přehled, jaký rozdíl to přináší, a čím tyto řady vynikají.
Více
13.02.2025
Servis a údržba kancelářské techniky: Prodlužte jejich životnost
Dobře vybavená kancelář s funkčními zařízeními a plynulým provozem je samozřejmost. Na kopírku nebo tiskárnu si nikdo v kanceláři nevzpomene, dokud se nepokazí nebo nezasekne. V tu chvíli dokáže nefunkční technika zničit náladu i pracovní nasazení a rázem se stává nejdůležitějším předmětem ve vaší firmě nebo kanceláři. Abyste této katastrofě předešli, neměli byste podceňovat pravidelný servis a údržbu svých technických spolupracovníků.
Servis a pravidelná údržba jsou klíčové faktory, které vám nejen pomohou udržet vysokou efektivitu práce, ale v dlouhodobém horizontu rovněž minimalizují náklady a prodlouží životnost zařízení.
Více
03.10.2024
Nejlepší notebooky pro práci z domova: Co hledat při výběru notebooku pro home office
Jedním z nejčastějších pracovních benefitů poslední doby je možnost práce z domova. Pokud daná profese nevyžaduje vaši každodenní přítomnost na pracovišti, často dostanete možnost vykonávat svou práci prakticky odkudkoliv, kde se cítíte příjemně. To je na jednu stranu skvělé, na druhou je ale nutné počítat s tím, že se i pro práci z domova budete muset vybavit kvalitními pomůckami – zejména notebookem, který vám práci na home office usnadní.
Více
01.10.2024
Porovnání notebooků: Jak se rozhodnout mezi populárními značkami jako HP, Dell, Lenovo a dalšími
Výběr nového notebooku, který vás bude několik následujících let provázet při práci, sledování filmů nebo hraní her, může být zábavný úkol. V praxi je ale pro mnoho z nás spíše stresující. A není divu – na trhu existuje tolik značek, řad a modelů, že není ani pro experty snadné se ve všech těch parametrech a funkcích, kterými výrobci své notebooky vybavují, zorientovat. V tomto článku zkusíme přiblížit, jak při výběru nového notebooku postupovat.
Více
16.09.2024
Jak prodloužit životnost baterie notebooku: Tipy a triky
Jedním z nejčastěji sledovaných kritérií při výběru nového notebooku je kapacita a výdrž baterie. To, jak dlouho bude počítač fungovat bez přístupu k napájení, může být při výběru pro některé uživatele rozhodující. Životnost a výdrž baterie však můžete ovlivnit i tím, jak se o svůj notebook staráte. Mohou vám při tom přijít vhod tipy, které si níže představíme.
Více
01.08.2024
Inovace v tonerových kazetách: Nové materiály a technologie
Při pořizování nové tiskárny je zapotřebí zvážit několik zásadních bodů. Jak často budete tiskárnu používat? Jaké by měla mít rozměry? Co vše by měla umět? A jaké náplně do ní budete pořizovat? Do kanceláří i pro častý domácí tisk je vhodná laserová tiskárna, do níž se vkládají jako náplně tonery. V následujícím článku si vysvětlíme, jaké typy tonerů rozlišujeme, jaké jsou jejich výhody i nevýhody a kam se výroba tonerů za dobu jejich existence vyvinula.
Více
14.06.2024
Tisk z mobilních zařízení: Jak na to
Tisknete za pochodu ze všech zařízení, která máte po ruce, nebo dáváte přednost klasickému tisku z počítače? Pokud se tisku z mobilních zařízení stále ještě vyhýbáte, tento článek vás možná přiměje dát mu šanci. Může vám totiž ušetřit čas i práci – a hlavně na něm s naším návodem pro iOS i Android není nic těžkého!
Více